Coraz więcej marek decyduje się na letnią plenerową promocję w Kołobrzegu. Nic dziwnego. Kołobrzeg każdego lata odwiedza tysiące turystów. Dlatego  w czasie wakacji nad morze przyjeżdżają firmy, które chcą promować swoje produkty w plenerze. Marki prześcigają się w oferowaniu ciekawych atrakcji. Dla turystów i mieszkańców to nowe możliwości na spędzenie wolnego czasu.

Od 12 do 14 lipca do Kołobrzegu zawita „Projekt Plaża” TVN, a wraz z nim MeatLoversi, czyli food truck promujący markę Tarczyński. Na kołobrzeskiej plaży pod SU Bałtyk przy ulicy Rodziewiczówny stanie miasteczko TVN, a w nim specjalna strefa „Kids Club”, czyli plac zabaw, na którym animatorzy przeprowadzą wiele konkursów z nagrodami. Będzie można spróbować swoich sił w pływaniu na desce SUP czy skakaniu na trampolinie wodnej oraz nauczyć się tańczyć zumbę lub poczytać w kąciku czytelniczym. W ramach „Projektu Plaża” odbędzie się wiele spotkań z gwiazdami TVN i artystami ze świata muzyki.

Z kolei na stoisku MeatLoversów będzie można zagrać w futbol amerykański, poćwiczyć jogę i thai-chi oraz wziąć udział w warsztatach fotografii. Dla plażowiczów przygotowane zostaną specjalne stanowiska gastronomiczne serwujące m.in. hot-dogi, burgery i zimne napoje.

Natomiast w strefie kina letniego Player.pl zlokalizowanego na dziedzińcu Ratusza przy ulicy Armii Krajowej będzie można wieczorem oglądać filmy.

Relacje z miasteczek TVN będą emitowane w programach „Dzień dobry Wakacje” na antenie TVN oraz „Tymczasem na plaży” w TTV, a spotkania z gwiazdami będzie można zobaczyć w „Co za tydzień” na antenie TVN i TVN Style.

Partnerami „Projektu Plaża” są: Dax Cosmetics, esize.me, Kikkoman, Tarczyński, Volkswagen i Dolny Śląsk.