Pod takim hasłem ruszyła akcja promująca Kołobrzeg w wybranych miastach Polski. Celem kampanii outdoorowej jest zachęcenie polskich turystów do odwiedzenia Kołobrzegu w czasie wyjazdów wakacyjnych i weekendowych.
50 wielkoformatowych banerów pojawi się na ulicach Warszawy, Szczecina, Zielonej Góry, Bydgoszczy, Torunia, Gorzowa Wielkopolskiego i Wrocławia. Zdjęcia prezentujące kołobrzeski port i latarnię morską z hasłem „Kołobrzeg na Was czeka!” mają nakłonić Polaków do wybierania Kołobrzegu na miejsce swoich wyjazdów wakacyjnych i weekendowych wypadów.
Kołobrzeg, największe polskie uzdrowisko, jest jednym z miast, które najbardziej dotknęły obostrzenia związane z pandemią COVID-19. Tylko w kwietniu liczba osób bezrobotnych wzrosła o ponad 1000, podczas gdy na koniec marca 2020 roku wynosiła ona 489. Tak duży wzrost bezrobocia jest spowodowany zamknięciem hoteli, sanatoriów i gastronomii. Pomimo częściowego odmrożenia gospodarki, w tym otwarcia obiektów noclegowych i restauracji, w mieście wciąż nie widać wielu turystów. To efekt lęku przed koronawirusem, a także pokłosie zamknięcia granic, zwłaszcza granicy z Niemcami. To właśnie turyści zza zachodniej granicy stanowili znacznie ponad 90 proc. zagranicznych przyjezdnych w Kołobrzegu. Reklama outdoorowa ma skłonić polskich turystów do spędzania wczasów w nadmorskim kurorcie.
Koszt akcji promocyjnej wynosi 12 tysięcy złotych. Kampanię realizuje firma AMS, która w ramach wsparcia polskiej branży turystycznej zaproponowała miastu znacznie niższe stawki za wynajem powierzchni reklamowej.